En bra start på dagen!

Min frukost idag blev kaffe, juice och bagel med cream cheese. Det var riktigt gott ! Jag passade även på att läsa SOLO eftersom jag inte haft tid i veckan, så det blev en liten mysig frukost för mig idag.
Sen skulle jag börja fixa mig för att dra ner till Standbaden för att handla kakor av Sara, har inte hunnit smaka dem än men det blir nog en fika ikväll.
Jag ska strax börja springa till bussen för jag har dans kl 3. Idag är det magdans, ska bli riktigt roligt eftersom det är första dagen idag. Jag klippte även nyss sönder en tröja så man kan visa lite hud när man dansar ;) Måste ju hålla koll på magen så man gör rätt ! Men nu har jag brottom, see yaa!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0