Magdans, ingenting för mig...

Idag efter jag dansat bestämde jag mig för att byta kurs, det var ingenting för mig. Vi hade även valt en för svår kurs. Att komma som nybörjare till en mellan kurs är ingen bra ide om man säger så.. Visst, har dansat länge innan men absolut inte magdans. Jag bytte till Night Club istället, jag får hoppas det blir bättre annars får jag byta igen!

Direkt när jag kom hem satte jag mig vid datorn för att göra en analys om valet 2010, inte det roligaste men blev klar tillslut. Fick precis massage och det var riktigt skööönt! Nu sitter jag bara vid datorn och tar det lungt och njuter av min Vitaminwater, Muums!



Har spenderat den största delen av dagen med denna galna tjejen, alltid lika trevligt !


Söta flickor, jadå!


Kommentarer
Postat av: saris

hihih emmsis, du&jag är bääääst! :D <3

2010-09-27 @ 17:42:57
URL: http://bytheseaside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0